22 Jun 2018

Tonton Online Live Drama Awak Suka Saya Tak Raya Episod 3


Tonton Online Live Drama Awak Suka Saya Tak Raya Episod 3. Saksikan drama special terbaru yang akan ditayangkan nanti di Astro Ria & Raya HD berjudul Awak Suka Saya Tak Raya. Drama tersebut dilakonkan oleh Alvin Chong dan Emma Maembong sebagai teraju utama. Drama ini akan bermula pada 20 Jun 2018 jam 7.00 malam, mempunyai 5 episod sahaja. Nantikan setiap minggu..

Drama Awak Suka Saya Tak Raya berkisahkan Tahun pertama perkahwinan Intan dan Hilman, juga Ramadan dan Raya pertama mereka sebagai suami isteri. Hilman telah meminta Intan untuk bercuti setahun dari kerjayanya.

Kemunculan semula Amber cuba menggoyahkan rumah tangga Intan dan Hilman. Di kelab kuda pula muncul Arman yang menunjukkan minat pada Intan
..

Tonton Online Live Drama Awak Suka Saya

Tonton Online Live Drama Awak Suka Saya Tak Raya Episod 3

Berikut disediakan maklumat drama malam nanti pada tarikh, jam, tempat dan tonton online dilaman ini..

Judul > Drama Awak Suka Saya Tak Raya
Jumlah Episod > 5 episod
Waktu Siaran :20 Jun 2018, Rabu-Ahad, 7:00 malam
Siaran TV : Astro Ria & Raya HD
Pelakon > Shukri Yahaya, Nina Iskandar, Puteri Balqis, Mas Khan, Syazuwan Hassan, Alvin Chong, Emma Maembong, Shah Iskandar, Aman Aziz, Fieza Jolie, Ene Shazrene, Mustapha Kamal, Susan Manen, Lennies Ang

Tonton Online Episod 3 > Link 1 Klik Di Sini , Link 2 Klik Di Sini



Drama Awak Suka Saya Tak Raya ini pastinya menjanjikan plot-plot yang menarik. Jadi, jangan lupa menonton online menerusi laman ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan